De Bumicom serviceafdeling bestaat uit een team van ervaren engineers die uw organisatie ondersteunen waar nodig. De engineers van onze serviceafdeling voeren service en onderhoud uit aan de recording, quality monitoring of interaction analytics systemen.
Wanneer het mogelijk is verwerken we uw support vraag direct op afstand of vanuit ons kantoor door middel van remote services. Mocht het voor het bieden van de juiste oplossing nodig zijn om direct toegang te hebben tot uw communicatie systeem dan komen wij op korte termijn naar uw locatie om de support vraag te verwerken. De engineers van Bumicom beschikken over de juiste kennis en expertise om remote en op locatie de benodigde service te leveren om eventuele problemen op te lossen.
Bij Bumicom kunt u rekenen op 24/7 support. De ervaren medewerkers van onze serviceafdeling staan dagelijks voor u klaar. Binnen kantoortijden maar ook daar buiten. Bumicom is 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar om service te verlenen aan uw organisatie.
Voor support aanvragen neemt u contact op met onze 24x7 helpdesk via telefoonnummer +31(0)70 352 2740 zoals vermeld in uw Technische Service Overeenkomst.
Bumicom kan uw organisatie onder andere ondersteunen op het gebied van:
Wilt u meer informatie over de uitstekende service van Bumicom? Of bent u benieuwd wat de communicatie oplossingen van Bumicom voor uw organisatie kunnen betekenen? Neem direct contact op. We bespreken graag hoe we u van dienst kunnen zijn.