Met quality monitoring (QM) is het mogelijk om telefonisch klantcontact en beeldschermhandelingen te evalueren en te toetsen aan doelstelling, normen en waarden van uw organisatie. De Webcoach quality monitoring oplossing van Bumicom werkt met evaluatieformulieren die door uw organisatie zelf opgesteld kunnen worden. Na het toetsen en waarderen van telefonisch klantcontact, kunnen de resultaten verwerkt worden tot waardevolle rapportages. Deze quality monitoring rapportages bieden de organisatie inzicht in de voortgang en ontwikkeling van afdelingen en medewerkers.
Ook is het mogelijk om beeldschermhandelingen en andere klantinteracties te evalureren met de QM applicatie. Visuele rapportages of score rapportages maken duidelijk hoe de contact center medewerkers er voor staan en bieden zicht op concrete verbeterpunten.
Vaak zien we dat telefoongesprekken beluisterd worden en aan de hand van een evaluatieformulier, in bijvoorbeeld excel, gewaardeerd worden voor kwaliteitsdoeleinden. Met de inzet van quality monitoring software wordt in dit gepsreksevaluatieproces meer structuur en efficiency aangebracht. Er is meer tijd voor de daadwerkelijke coaching van uw medewerkers.
De Bumicom quality monitoring applicatie leent zich uitstekend om ingezet te worden in KCC's, inhouse contact centers, call centers en afdelingen die telefonisch klantcontact verzorgen.
Bij quality monitoring wordt een deel van de telefoongesprekken opgenomen. Het is daarom belangrijk dat het voice logging systeem beschikt over een recording planner. Eventueel ook in combinatie met de opname van beeldschermhandelingen (screen recording). Met de recording planner bepaalt uw organisatie zelf welke gesprekken en beeldschermhandelingen wel en niet worden opgenomen voor quality monitoring.
De inzet van quality monitoring biedt structuur in het verbeterproces van medewerkers en dienstverlening. Met Bumicom Storavox Webcoach quality monitoring hebben supervisors, teamleiders en coaches een krachtige applicatie waarmee effectief gesprekken en beeldschermhandelingen geëvalueerd kunnen worden. Onze quality monitoring software is flexibel in te richten. Dit zodat de quality monitoring software het gewenste coaching proces ondersteunt.
De door Bumicom ontwikkelde Webcoach quality monitoring software is gebruiksvriendelijk. Overzichtelijk en doeltreffend. Naast opgenomen telefoongesprekken kunnen ook medewerkers op andere skills geëvalueerd worden. De supervisors, teamleiders en/of coaches houden meer tijd over om te coachen. De QM software biedt alle benodigde functies. Kalibratie, evaluaties vergelijken en/of delen, het is naar wens in te richten. Het is ook mogelijk om medewerkers toegang te geven tot eigen telefoongesprekken, geëvalueerde gesprekken en/of evaluatieresultaten.
Met quality monitoring kan aan de hand van opgenomen beeldschermhandelingen ook het gebruik van applicaties worden geëvalueerd. De beeldschermhandelingen die met de screen recording zijn opgenomen, kunnen synchroon met de opgenomen telefoongesprekken worden afgespeeld en geëvalueerd. Door beide opnames te combineren ontstaat een compleet beeld van het telefonisch klantcontact inclusief de administratieve verwerking. De evaluatie van complete klantcontact leidt tot uitkomsten en inzichten die ingezet kunnen worden ten behoeve van procesverbetering, coaching van medewerkers en klanttevredenheid.
Met de quality monitoring software kunnen de opnames (opgenomen telefoongesprekken en screen recordings) eenvoudig worden beoordeeld met evaluatieformulieren. De evaluatieformulieren zijn naar eigen inzicht in te richten met meerdere categorieën, vraagtypes, scoremethodes, wegingen, vrije tekstvelden en kwaliteitsalarmen (fatal/non-fatal errors).
De Storavox Webcoach quality monitoring software van Bumicom kan ook gebruikt worden als u al een voice recorder voor de opname van telefoongesprekken in gebruik heeft. Neem contact op om de mogelijkheden te bespreken.
Er zijn verschillende mogelijkheden om een contact center quality monitoring oplossing te leveren. Niet alleen op locatie maar ook vanuit ons beveiligde datacenter leveren wij de gewenste quality monitoring as a service oplossing aan.
Onze quality monitoring software kan on-premise op een lokale server worden geïnstalleerd of op een server in uw datacenter. Dit kan ook een virtuele server zijn, WMWare of Hyper-V.
Wij leveren quality monitoring ook aan vanuit ons beveiligde datacenter; cloud quality monitoring of quality monitoring as a service. Eenvoudig instappen zonder zware investeringen. Neem contact op om de quality monitoring mogelijkheden te bespreken.
Webcoach quality monitoring is beschikbaar voor kleine en grote contact centers. Webcoach QM is geschikt voor de grote contact centers met honderden seats maar ook voor een klantenservice met enkele seats. Webcoach is een volwaardige quality monitoring applicatie en is flexibel in te richten. Webcoach is er om het coachingproces zoals u dat voor zich ziet, te ondersteunen. We laten dit graag zien aan de hand van een demo.
Heeft u interesse in quality monitoring software voor uw contact center en kunt u de ondersteuning en QM oplossingen van Bumicom hierbij goed gebruiken? Neem contact met ons op. We bespreken graag met u hoe we u van dienst kunnen zijn en hoe we u de best mogelijke quality monitoring oplossing voor uw uitdaging kunnen bieden.
Met quality monitoring (QM) is het mogelijk om telefonisch klantcontact en beeldschermhandelingen te evalueren en te toetsen aan doelstelling, normen en waarden van uw organisatie. De Webcoach quality monitoring oplossing van Bumicom werkt met evaluatieformulieren die door uw organisatie zelf opgesteld kunnen worden. Na het toetsen en waarderen van telefonisch klantcontact, kunnen de resultaten verwerkt worden tot waardevolle rapportages. Deze quality monitoring rapportages bieden de organisatie inzicht in de voortgang en ontwikkeling van afdelingen en medewerkers.
Ook is het mogelijk om beeldschermhandelingen en andere klantinteracties te evalureren met de QM applicatie. Visuele rapportages of score rapportages maken duidelijk hoe de contact center medewerkers er voor staan en bieden zicht op concrete verbeterpunten.
Vaak zien we dat telefoongesprekken beluisterd worden en aan de hand van een evaluatieformulier, in bijvoorbeeld excel, gewaardeerd worden voor kwaliteitsdoeleinden. Met de inzet van quality monitoring software wordt in dit gepsreksevaluatieproces meer structuur en efficiency aangebracht. Er is meer tijd voor de daadwerkelijke coaching van uw medewerkers.
De Bumicom quality monitoring applicatie leent zich uitstekend om ingezet te worden in KCC's, inhouse contact centers, call centers en afdelingen die telefonisch klantcontact verzorgen.
Bij quality monitoring wordt een deel van de telefoongesprekken opgenomen. Het is daarom belangrijk dat het voice logging systeem beschikt over een recording planner. Eventueel ook in combinatie met de opname van beeldschermhandelingen (screen recording). Met de recording planner bepaalt uw organisatie zelf welke gesprekken en beeldschermhandelingen wel en niet worden opgenomen voor quality monitoring.
De inzet van quality monitoring biedt structuur in het verbeterproces van medewerkers en dienstverlening. Met Bumicom Storavox Webcoach quality monitoring hebben supervisors, teamleiders en coaches een krachtige applicatie waarmee effectief gesprekken en beeldschermhandelingen geëvalueerd kunnen worden. Onze quality monitoring software is flexibel in te richten. Dit zodat de quality monitoring software het gewenste coaching proces ondersteunt.
De door Bumicom ontwikkelde Webcoach quality monitoring software is gebruiksvriendelijk. Overzichtelijk en doeltreffend. Naast opgenomen telefoongesprekken kunnen ook medewerkers op andere skills geëvalueerd worden. De supervisors, teamleiders en/of coaches houden meer tijd over om te coachen. De QM software biedt alle benodigde functies. Kalibratie, evaluaties vergelijken en/of delen, het is naar wens in te richten. Het is ook mogelijk om medewerkers toegang te geven tot eigen telefoongesprekken, geëvalueerde gesprekken en/of evaluatieresultaten.
Met quality monitoring kan aan de hand van opgenomen beeldschermhandelingen ook het gebruik van applicaties worden geëvalueerd. De beeldschermhandelingen die met de screen recording zijn opgenomen, kunnen synchroon met de opgenomen telefoongesprekken worden afgespeeld en geëvalueerd. Door beide opnames te combineren ontstaat een compleet beeld van het telefonisch klantcontact inclusief de administratieve verwerking. De evaluatie van complete klantcontact leidt tot uitkomsten en inzichten die ingezet kunnen worden ten behoeve van procesverbetering, coaching van medewerkers en klanttevredenheid.
Met de quality monitoring software kunnen de opnames (opgenomen telefoongesprekken en screen recordings) eenvoudig worden beoordeeld met evaluatieformulieren. De evaluatieformulieren zijn naar eigen inzicht in te richten met meerdere categorieën, vraagtypes, scoremethodes, wegingen, vrije tekstvelden en kwaliteitsalarmen (fatal/non-fatal errors).
De Storavox Webcoach quality monitoring software van Bumicom kan ook gebruikt worden als u al een voice recorder voor de opname van telefoongesprekken in gebruik heeft. Neem contact op om de mogelijkheden te bespreken.
Er zijn verschillende mogelijkheden om een contact center quality monitoring oplossing te leveren. Niet alleen op locatie maar ook vanuit ons beveiligde datacenter leveren wij de gewenste quality monitoring as a service oplossing aan.
Onze quality monitoring software kan on-premise op een lokale server worden geïnstalleerd of op een server in uw datacenter. Dit kan ook een virtuele server zijn, WMWare of Hyper-V.
Wij leveren quality monitoring ook aan vanuit ons beveiligde datacenter; cloud quality monitoring of quality monitoring as a service. Eenvoudig instappen zonder zware investeringen. Neem contact op om de quality monitoring mogelijkheden te bespreken.
Webcoach quality monitoring is beschikbaar voor kleine en grote contact centers. Webcoach QM is geschikt voor de grote contact centers met honderden seats maar ook voor een klantenservice met enkele seats. Webcoach is een volwaardige quality monitoring applicatie en is flexibel in te richten. Webcoach is er om het coachingproces zoals u dat voor zich ziet, te ondersteunen. We laten dit graag zien aan de hand van een demo.
Heeft u interesse in quality monitoring software voor uw contact center en kunt u de ondersteuning en QM oplossingen van Bumicom hierbij goed gebruiken? Neem contact met ons op. We bespreken graag met u hoe we u van dienst kunnen zijn en hoe we u de best mogelijke quality monitoring oplossing voor uw uitdaging kunnen bieden.