Bumicom biedt al sinds 1979 adviezen en oplossingen aan organisaties op het gebied van voice logging, quality monitoring, screen recording, spraakanalyse en tekst analyse (interaction analytics). Met de recording, voice logging, quality monitoring en interaction analytics oplossingen die Bumicom levert, wordt communicatie geregistreerd, geëvalueerd en/of geanalyseerd.
Afhankelijk van het vraagstuk wordt het door Bumicom ontwikkelde Storavox en FlexREC platform ingezet of worden oplossingen van marktleiders ASC Telecom AG en Nexidia geleverd. De voice logging, quality monitoring en interaction analytics oplossingen zijn beschikbaar ‘on-premise’ en in de ‘cloud’. Ons team is in staat maatwerk oplossingen te leveren zoals integraties en koppelingen met andere systemen. Wij hebben grote kennis en ervaring omtrent maatwerk software ontwikkeling, database integraties en CRM integraties in vele projecten. De voice logging, quality monitoring, spraakanalyse en tekst analyse (interaction analytics) oplossingen die wij leveren zijn gericht op toepassing bij:
Openbare Orde & Veiligheidsinstanties
Voice logging en call recording wordt toegepast uit oogpunt van:
Benieuwd hoe andere organisaties onze oplossingen hebben ervaren? Bekijk onze business cases.
Heeft u interesse in de oplossingen van Bumicom? Neem contact op. We bespreken graag met u hoe we u van dienst kunnen zijn en hoe we u de best mogelijke oplossing voor uw call recording uitdaging kunnen bieden.
Bumicom biedt al sinds 1979 adviezen en oplossingen aan organisaties op het gebied van voice logging, quality monitoring, screen recording, spraakanalyse en tekst analyse (interaction analytics). Met de recording, voice logging, quality monitoring en interaction analytics oplossingen die Bumicom levert, wordt communicatie geregistreerd, geëvalueerd en/of geanalyseerd.
Afhankelijk van het vraagstuk wordt het door Bumicom ontwikkelde Storavox en FlexREC platform ingezet of worden oplossingen van marktleiders ASC Telecom AG en Nexidia geleverd. De voice logging, quality monitoring en interaction analytics oplossingen zijn beschikbaar ‘on-premise’ en in de ‘cloud’. Ons team is in staat maatwerk oplossingen te leveren zoals integraties en koppelingen met andere systemen. Wij hebben grote kennis en ervaring omtrent maatwerk software ontwikkeling, database integraties en CRM integraties in vele projecten. De voice logging, quality monitoring, spraakanalyse en tekst analyse (interaction analytics) oplossingen die wij leveren zijn gericht op toepassing bij:
Openbare Orde & Veiligheidsinstanties
Voice logging en call recording wordt toegepast uit oogpunt van:
Benieuwd hoe andere organisaties onze oplossingen hebben ervaren? Bekijk onze business cases.
Heeft u interesse in de oplossingen van Bumicom? Neem contact op. We bespreken graag met u hoe we u van dienst kunnen zijn en hoe we u de best mogelijke oplossing voor uw call recording uitdaging kunnen bieden.