Bumicom_solutions_for_all_branches

Service & support

Branches

Bumicom biedt een groot scala aan recording, quality monitoring en interaction analytics oplossingen voor uiteenlopende branches. Per branche zijn er verschillende wensen en (wettelijke) eisen van toepassing. Zo is er op bepaalde branches wettelijke regelgeving van toepassing, wat organisaties verplicht om de opname en opslag van telefoongesprekken (en elektronisch communicatie) tussen cliënten en medewerkers in te zetten. 

Met voice logging, quality monitoring en interaction analytics oplossing die wij leveren, wordt communicatie geregistreerd, geëvalueerd en/of geanalyseerd.

Afhankelijk van het vraagstuk wordt het door Bumicom ontwikkelde Storavox en FlexREC platform ingezet of worden oplossingen van marktleiders ASC Telecom AG en Nexidia geleverd. De voice logging, quality monitoring en interaction analytics oplossingen zijn beschikbaar ‘on-premise’ en in de ‘cloud’. Het ervaren Bumicom team is in staat maatwerk oplossingen te leveren zoals integraties en koppelingen met andere systemen. Ons team heeft ruime kennis en ervaring in ontwikkelen en implementeren van maatwerk software ontwikkeling, database integraties en CRM integraties in vele projecten.

De voice logging, quality monitoring en interaction analytics oplossingen die wij leveren zijn gericht op toepassing in verschillende branches zoals:

Contact Centers

  • Registratie, verificatie en analyse van telefonische, chat, video en Sociale Media interacties
  • Recording on demand
  • CTI/CRM gestuurde opname
  • Screen recording
  • Quality monitoring
  • Speech analytics

Financiële Instellingen

  • Registratie, verificatie en analyse van telefonische, chat en e-mail interacties
  • CTI integratie voor het verrijken van de opnames met metadata
  • Centrale archivering
  • Speech analytics
  • Disaster recovery

Veiligheidsinstanties

  • Registratie, verificatie en analyse van radiocommunicatie, telefoongesprekken en videobeelden
  • Incidentreconstructie met visualisatie/mixed playback
  • Last call repeat
  • CTI integratie voor het verrijken van de opnames met metadata
  • Speech analytics

 Verkeersleidingcentra

  • Registratie, verificatie en analyse van radiocommunicatie, telefoongesprekken, radar- en videobeelden
  • Incidentreconstructie met visualisatie/mixed playback
  • Last call repeat
  • CTI integratie voor het verrijken van de opnames met metadata
  • Screen recording

Industrie

  • Registratie, verificatie en analyse van radiocommunicatie, telefoongesprekken, radar- en videobeelden
  • Incidentreconstructie met visualisatie/mixed playback
  • Last Call Repeat
  • CTI integratie voor het verrijken van de opnames met metadata

Benieuwd hoe andere organisaties onze oplossingen hebben ervaren? Bekijk onze business cases.