server_equipment

Service & support

Quality Monitoring as a Service

Quality Monitoring as a Service

QM as a Service

Met Webcoach Quality Monitoring as a Service kunt u uw telefonisch klantcontacten evalueren voor coaching en training van uw medewerkers. Met Webcoach Quality Monitoring as a Service heeft u de beschikking over een gebruiksvriendelijk en doeltreffende coaching applicatie. Onze Quality Monitoring as a Service oplossing wordt ontsloten via ons beveiligde datacenter. Gebruikers kunnen via een beveilgde verbining op basis van autorisatie inloggen om gesprekken te beluisteren en te evalueren. Lees op deze pagina verder over de mogelijkheden van Webcoach Quality Monitoring.

Wel recording maar nog geen Quality Monitoring applicatie?

Als u al beschikt over recording voor de opname van telefoongesprekken, en u behoefte heeft aan een quality monitoring tool ter ondersteuning van uw coaching proces, dan is Webcoach Quality Monitoring as a Service de ideale oplossing. De instap is laagdrempelig en u kunt snel live zijn en starten met structuur in het coachingproces.

Meer informatie over Quality Monitoring as a Service

Bent u benieuwd naar de mogelijkheden? Neem contact met ons op voor een nadere kennismaking en inventarisatie van de mogelijkheden zodat ook u aan de slag kan gaan met de Webcoach Quality Monitoring as a Service dienstverlening.

 

Quality Monitoring as a Service

Quality Monitoring as a Service

QM as a Service

Met Webcoach Quality Monitoring as a Service kunt u uw telefonisch klantcontacten evalueren voor coaching en training van uw medewerkers. Met Webcoach Quality Monitoring as a Service heeft u de beschikking over een gebruiksvriendelijk en doeltreffende coaching applicatie. Onze Quality Monitoring as a Service oplossing wordt ontsloten via ons beveiligde datacenter. Gebruikers kunnen via een beveilgde verbining op basis van autorisatie inloggen om gesprekken te beluisteren en te evalueren. Lees op deze pagina verder over de mogelijkheden van Webcoach Quality Monitoring.

Wel recording maar nog geen Quality Monitoring applicatie?

Als u al beschikt over recording voor de opname van telefoongesprekken, en u behoefte heeft aan een quality monitoring tool ter ondersteuning van uw coaching proces, dan is Webcoach Quality Monitoring as a Service de ideale oplossing. De instap is laagdrempelig en u kunt snel live zijn en starten met structuur in het coachingproces.

Meer informatie over Quality Monitoring as a Service

Bent u benieuwd naar de mogelijkheden? Neem contact met ons op voor een nadere kennismaking en inventarisatie van de mogelijkheden zodat ook u aan de slag kan gaan met de Webcoach Quality Monitoring as a Service dienstverlening.