In veel contact center omgevingen en verkeersleiding centra wordt gewerkt met meerdere systemen en databronnen. Bij het afhandelen van klantcontact of incidenten worden gegevens vastgelegd in bijvoorbeeld een klantcontact systeem, CRM systeem of incident management systeem.
Het is mogelijk om opnames te verrijken met data uit externe bronnen en de overige data toegankelijk te maken in de recording oplossing. Denk bij overige data aan bijvoorbeeld aan specifieke gegevens zoals een Klant ID of een Case ID. Deze data kan worden gebruikt voor het koppelen van opnamebestanden aan klantdossiers of incidenten zodat deze bestanden, dossiers en/of incidenten zo volledig mogelijk gedocumenteerd kunnen worden. Door het koppelen van de overige data aan bestanden, dossiers en/of incidenten wordt het eenvoudiger om te zoeken naar relevante Recording bestanden aangezien er ook gezocht kan worden op basis van deze overige data, bijvoorbeeld Case ID of Klant ID.
Een tweede optie voor het toegankelijk maken van overige data is het inlezen van de recording en overige data in een Interaction Analytics oplossing. De overige data kan vervolgens gebruikt worden om (hard) te filteren op een set van Recording bestanden voor een specifieke analyse uit te voeren. Het Bumicom team bezit over ruime kennis en expertise om overige relevante data te matchen met Recording bestanden en op de juiste wijze toe te voegen aan de database. Overige data vormt hierdoor nuttige informatie voor de gebruiker en maakt het zoeken en analyseren eenvoudiger. Meer informatie over Interaction Analytics? Klik hier.
De externe databronnen kunnen worden gekoppeld via verschillende API’s (XML/SOAP, http requests of maatwerk API’s) van de Recording Systemen.
Er zijn meerdere integraties beschikbaar, o.a. voor Salesforce, Active Directory en Cisco Finesse.
Staat u voor een recording uitdaging waarbij u te maken heeft met het toegankelijk maken van overige data? Dan kunt u de ondersteuning en oplossingen van Bumicom goed gebruiken. Neem contact met ons op. We bespreken graag met u hoe we u van dienst kunnen zijn en hoe we u de best mogelijke Recording oplossing voor uw uitdaging kunnen bieden.