Bumicom biedt diverse call recording oplossingen voor een groot scala aan telefonie omgevingen en call center platformen. De call recording oplossingen van Bumicom maken het mogelijk voor organisaties om op een juiste manier gegevens te verzamelen over interacties van werknemers met klanten.
De Bumicom call recording oplossingen zijn geschikt voor de opname van zowel TDM als VoIP gebaseerde communicatieplatformen.
Afhankelijk van de situatie maakt Bumicom gebruik van recording interfaces. Wij gebruiken deze onder andere voor:
Voor de opname van deze signalen wordt gebruik gemaakt van fysieke recording interfaces en wordt er een complete recording server geleverd. Als er sprake is van een combinatie van verschillende signalen stellen we een hybride recording server samen.
Bumicom biedt ook VoIP recording oplossingen. Hierbij wordt, voor de opname van VoIP sen SIP ignalen, gebruik gemaakt van de netwerkinterfaces van de recording servers.
Bumicom biedt uw organisatie call recording oplossingen waarbij diverse integraties mogelijk zijn. Zo zijn er bij Bumicom CTI-integraties beschikbaar voor alle bekende merken telefooncentrales (PABX), Automatic Call Distributor (ACD), arbitragesystemen, intercomsystemen en Session Border Controllers (SBC’s). Bij Bumicom zijn de volgende CTI-integraties mogelijk:
Naast bovenstaande integratiemogelijkheden, biedt Bumicom tevens call recording oplossingen voor passieve VoIP call recording voor RTP audio, H.323, SIP en proprietary protocollen. De signalen dienen dan via SPAN, RSPAN, ERSPAN of mirror poorten vanaf netwerkswitches of gateways aan de call recording server(s) te worden aangeboden.
Hebt u interesse in call recording en bent u benieuwd naar de oplossingen van Bumicom? Neem contact op. We bespreken graag met u hoe we u van dienst kunnen zijn en hoe we u de best mogelijke oplossing voor uw call recording uitdaging kunnen bieden.