voice_logging

Service & support

Voice logging systeem en voice logging software

Voice logging systeem en voice logging software

Kennis en expertise op het gebied van voice logging

Bumicom heeft de kennis en exprertise om een passend voice-logging systeem te leveren voor elk vraagstuk. Wij bieden voice logging software voor een groot scala aan telefonie omgevingen en call center platformen. De voice-logging systemen en oplossingen van Bumicom maken het mogelijk voor organisaties om op een juiste manier gegevens te verzamelen over interacties van werknemers met klanten. Bumicom is in staat om maatwerk te leveren zodat het voice logging systeem aanluit op uw eisen en wensen.

De Bumicom voice logging oplossingen zoals Storavox en FlexREC zijn geschikt voor de opname van zowel TDM als VoIP gebaseerde communicatieplatformen. Daarnaast bieden beide oplossingen een geïntergeerde quality monitoring module en de mogelijkheid van screen recording.

Voice logging voor elk type signaal

Afhankelijk van de situatie maakt Bumicom gebruik van een passend voice logging interface of combinatie daarvan. Wij gebruiken interfaces onder andere voor:

  • Analoge signalen
  • Digitale toestellen
  • ISDN2
  • ISDN30
  • CAS
  • PCM30/32

Voor de opname van deze signalen wordt gebruik gemaakt van fysieke voice logging recording interfaces en wordt er een complete voice logging server geleverd. Als er sprake is van een combinatie van verschillende signalen stellen we een hybride voice logging recording server samen.

Voice logging systeem voor VoIp en SIP

VoIP en SIP trunk voice logging systeem

Bumicom biedt ook VoIP en SIP 

voice logging oplossingen. Hierbij wordt, voor de opname van VoIP signalen, gebruik gemaakt van de IP netwerkinterfaces in het voice logging systeem, vaak software only.

Welke voice logging CTI-integraties zijn er mogelijk

Voice logging CTI-integraties

Bumicom biedt uw organisatie voice logging oplossingen waarbij diverse integraties mogelijk zijn. Zo zijn er bij Bumicom CTI-integraties beschikbaar voor alle bekende merken telefooncentrales (PABX), Automatic Call Distributor (ACD), arbitragesystemen, intercomsystemen en Session Border Controllers (SBC’s). Bij Bumicom zijn de volgende CTI-integraties mogelijk:

  • Alcatel
  • AudioCodes
  • Aspect
  • Avaya
  • Broadsoft
  • Cisco
  • Etrali Open Trade
  • Genesys
  • IPC
  • IP Trade
  • Microsoft Skype for Business / Microsoft Teams
  • Mitel MiVoice Business, MX-One
  • NEC
  • NetSapiens
  • Nokia IMS
  • Oracle
  • Salesforce
  • Speakerbus
  • Shoretel
  • SIP Active
  • SIPREC
  • SIPWISE
  • Twilio
  • Unexus
  • Unify

Voice logging en recording voor radiocommunicatie

Storavox en FlexREC biedt ook integraties met radiocommunicatiesystemen, mission critical push-to-talk (MCPTT). Afhankelijk van het communicatieprotocol en de omvang van het radionetwerk wordt bekeken wat de beste oplossing is. Onze oplossingen worden ingezet voor de recording van onder andere:

  • TETRA radiocommunicatie
  • MEP Voice Communication Systems
  • Motorola Dimetra
  • Motorola Dimetra X Core
  • Motorola Dimetra Xpress
  • Motorola MOTOTRBO
  • ED-137
  • en vele anderen

Voice logging systemen

Passief IP voice logging systeem

Naast bovenstaande integratiemogelijkheden, biedt Bumicom tevens voice-logging oplossingen voor passieve VoIP voice logging voor RTP audio, H.323, SIP en proprietary protocollen. De signalen dienen dan via SPAN, RSPAN, ERSPAN of mirror poorten vanaf netwerkswitches of gateways aan de call recording server(s) te worden aangeboden.

Voice logging software op een fysieke server

On-premise voice logging systeem

Afhankelijk van de situatie wordt gekozen voor een fysieke server voor het voice logging systeem. Soms is dit gewenst om het voive logging systeem gescheiden te houden van de overige IT systemen. Maar het komt ook voor dat er bepaalde analoge signalen opgenomen dienen te worden, waardoor er gewerkt dient te worden met analoge recording interfaces. In het geval vanhardware voice logging interfaces wordt gekozen voor een fysieke, industriële server.

Voice logging software op een virtuele server

Voice logging software only oplossing

De Storavox voice logging software kan geïnstalleerd worden op een virtuele server (VMWare of Hyper-V). De benodigde resources worden afgestemd op de gewenste het voice logging configuratie.

Voice logging inzetten voor analyse doeleinden

Telefoongesprekken opnemen met voice logging voor analyses

Uiteraard bieden voice recording voor spraakanalyse. We gaan na hoe wat de beste oplossing is om telefoongesprekken op te nemen voor verdere analyse. 

Meer informatie over voice logging systemen

Hebt u interesse in voice-logging systeem en bent u benieuwd naar de oplossingen van Bumicom? Neem contact op. We bespreken graag met u hoe we u van dienst kunnen zijn en hoe we u de best mogelijke oplossing voor uw voice logging uitdaging kunnen bieden.