Interaction Analytics

Spraakanalyse én tekstanalyse in één

Interaction Analytics is een combinatie van spraakanalyse en tekstanalyse waarmee u alle gesproken en geschreven communicatie (e-mail, chat, Social Media) kunt analyseren.

Met Interaction Analytics spraakanalyse wordt u in staat gesteld de inhoud van telefoongesprekken te doorzoeken en te analyseren, uit oogpunt van:
• Compliance
• Customer Journey (multi-channel)
• Klanttevredenheid
• Quality Monitoring
• Procesoptimalisatie
• Omzetverhoging
• Kostenverlaging

Ondanks de groei van e-mail, chat en Social Media, blijft telefonie voor veel organisaties nog steeds het belangrijkste klantcontact kanaal.
De unieke en gepatenteerde methode voor Fonetische Indexering maakt het mogelijk de waardevolle inhoud van alle telefoongesprekken te ontginnen.

Bumicom werkt samen met Nexidia, de marktleider op het gebied van Interaction Analytics.
Middels de Nexidia Discovery module krijgt u direct inzicht in veel voorkomende gespreksonderwerpen en trends.
Nexidia Sentiment Analysis biedt een duidelijke indicatie van positieve danwel negatieve emotie behorende bij specifieke onderwerpen, producten of diensten.
In Nexidia Search kunt u inzoomen op relevante onderwerpen middels zelf ingevoerde zoekvragen, bestaande uit woorden, zinnen, namen en uitingen.
Met Nexidia Evaluations zorgt voor het automatisch invullen van uw QM evaluatieformulieren.
De Nexidia Analysis & Reporting module zorgt voor heldere rapportages en duidelijke dashboards.
Nexidia Real-Time Scan en Agent Assist biedt real-time analyse zodat bij het uitspreken (of ontbreken) van specifieke woorden actie kan worden ondernomen.

Interaction Analytics biedt ondersteuning voor 36 talen waaronder uiteraard ook Nederlands, Vlaams, Engels, Duits, Spaans en Frans.
De oplossing werkt onafhankelijk van het voice logging of call recording platform, mits deze de opnames en metadata in een leesbaar formaat kan exporteren.

Bumicom biedt tevens Managed Interaction Analytics waarbij wij zorgen voor het analyseren van uw gesprekken.

Kijk hier hoe Interaction Analytics spraakanalyse en tekstanalyse werkt: