Introductie

Bumicom (opgericht in 1979) levert innovatieve oplossingen voor de opname, evaluatie en analyse van communicatie. De oplossingen zijn gericht op toepassing bij contact centers, financiële instellingen, openbare orde & veiligheidsinstanties en verkeersleidingcentra. Met voice logging, quality monitoring en interaction analytics wordt de inhoud van communicatie transparant, verkrijgt u missie-kritische informatie, motiveert u medewerkers, signaleert u trends en optimaliseert u de klantbeleving.

Naast het door Bumicom ontwikkelde Storavox platform, worden oplossingen van marktleiders ASC Telecom AG (www.asc.de), Audiocodes (www.audiocodes.com), Genesisworld (www.genesisworld.com) en Nexidia (www.nexidia.com) geleverd. De oplossingen zijn beschikbaar ‘on-premise’ en in de ‘cloud’.

Onze organisatie streeft naar lange termijn samenwerking met klanten en partners door het leveren van betrouwbare systemen en excellente 24 x 7 ondersteuning.

Meer dan 500 organisaties maken gebruik van onze oplossingen; ook in het kader van landelijke projecten zoals 1-1-2, C2000 en OT2010.

Onze visie

Wij streven naar lange termijn relaties met opdrachtgevers, partners, leveranciers en medewerkers om waar te maken wat anderen alleen maar beloven.