Bumicom, voice logging oplossingen sinds 1979

Bumicom biedt al sinds 1979 adviezen en oplossingen aan organisaties op het gebied van voice logging, quality monitoring, screen recording, spraakanalyse en tekst analyse (interaction analytics). Met de recording, voice logging, quality monitoring en interaction analytics oplossingen die Bumicom levert, wordt communicatie geregistreerd, geëvalueerd en/of geanalyseerd.

Afhankelijk van het vraagstuk wordt het door Bumicom ontwikkelde Storavox en FlexREC platform ingezet of worden oplossingen van marktleiders ASC Telecom AG en Nexidia geleverd. De voice logging, quality monitoring en interaction analytics oplossingen zijn beschikbaar ‘on-premise’ en in de ‘cloud’. Ons team is in staat maatwerk oplossingen te leveren zoals integraties en koppelingen met andere systemen. Wij hebben grote kennis en ervaring omtrent maatwerk software ontwikkeling, database integraties en CRM integraties in vele projecten. De voice logging, quality monitoring, spraakanalyse en tekst analyse (interaction analytics) oplossingen die wij leveren zijn gericht op toepassing bij:

Contact Centers

  • Registratie, verificatie en analyse van telefonische, chat, video en Sociale Media interacties
  • Recording on demand
  • CTI/CRM gestuurde opname
  • Screen recording
  • Quality monitoring
  • Speech analytics

Financiële Instellingen

  • Registratie, verificatie en analyse van telefonische, chat en e-mail interacties
  • CTI integratie voor het verrijken van de opnames met metadata
  • Centrale archivering
  • Speech analytics
  • Disaster recovery

Openbare Orde & Veiligheidsinstanties

  • Registratie, verificatie en analyse van radiocommunicatie, telefoongesprekken en videobeelden
  • Incidentreconstructie met visualisatie/mixed playback
  • Last call repeat
  • CTI integratie voor het verrijken van de opnames met metadata
  • Speech analytics

Verkeersleiding

  • Registratie, verificatie en analyse van radiocommunicatie, telefoongesprekken, radar- en videobeelden
  • Incidentreconstructie met visualisatie/mixed playback
  • Last call repeat
  • CTI integratie voor het verrijken van de opnames met metadata
  • Screen recording

Voice logging en call recording wordt toegepast uit oogpunt van:

  • Incidentreconstructie
  • Beveiliging
  • Compliance
  • Transactieverificatie
  • Kwaliteitsmonitoring
  • Coaching en training van medewerkers

Benieuwd hoe andere organisaties onze oplossingen hebben ervaren? Bekijk onze business cases.

Heeft u interesse in de oplossingen van Bumicom? Neem contact op. We bespreken graag met u hoe we u van dienst kunnen zijn en hoe we u de best mogelijke oplossing voor uw call recording uitdaging kunnen bieden.

Bumicom, voice logging oplossingen sinds 1979

Bumicom biedt al sinds 1979 adviezen en oplossingen aan organisaties op het gebied van voice logging, quality monitoring, screen recording, spraakanalyse en tekst analyse (interaction analytics). Met de recording, voice logging, quality monitoring en interaction analytics oplossingen die Bumicom levert, wordt communicatie geregistreerd, geëvalueerd en/of geanalyseerd.

Afhankelijk van het vraagstuk wordt het door Bumicom ontwikkelde Storavox en FlexREC platform ingezet of worden oplossingen van marktleiders ASC Telecom AG en Nexidia geleverd. De voice logging, quality monitoring en interaction analytics oplossingen zijn beschikbaar ‘on-premise’ en in de ‘cloud’. Ons team is in staat maatwerk oplossingen te leveren zoals integraties en koppelingen met andere systemen. Wij hebben grote kennis en ervaring omtrent maatwerk software ontwikkeling, database integraties en CRM integraties in vele projecten. De voice logging, quality monitoring, spraakanalyse en tekst analyse (interaction analytics) oplossingen die wij leveren zijn gericht op toepassing bij:

Contact Centers

  • Registratie, verificatie en analyse van telefonische, chat, video en Sociale Media interacties
  • Recording on demand
  • CTI/CRM gestuurde opname
  • Screen recording
  • Quality monitoring
  • Speech analytics

Financiële Instellingen

  • Registratie, verificatie en analyse van telefonische, chat en e-mail interacties
  • CTI integratie voor het verrijken van de opnames met metadata
  • Centrale archivering
  • Speech analytics
  • Disaster recovery

Openbare Orde & Veiligheidsinstanties

  • Registratie, verificatie en analyse van radiocommunicatie, telefoongesprekken en videobeelden
  • Incidentreconstructie met visualisatie/mixed playback
  • Last call repeat
  • CTI integratie voor het verrijken van de opnames met metadata
  • Speech analytics

Verkeersleiding

  • Registratie, verificatie en analyse van radiocommunicatie, telefoongesprekken, radar- en videobeelden
  • Incidentreconstructie met visualisatie/mixed playback
  • Last call repeat
  • CTI integratie voor het verrijken van de opnames met metadata
  • Screen recording

Voice logging en call recording wordt toegepast uit oogpunt van:

  • Incidentreconstructie
  • Beveiliging
  • Compliance
  • Transactieverificatie
  • Kwaliteitsmonitoring
  • Coaching en training van medewerkers

Benieuwd hoe andere organisaties onze oplossingen hebben ervaren? Bekijk onze business cases.

Heeft u interesse in de oplossingen van Bumicom? Neem contact op. We bespreken graag met u hoe we u van dienst kunnen zijn en hoe we u de best mogelijke oplossing voor uw call recording uitdaging kunnen bieden.